RSS

Wednesday 6 February 2013

It;s Show Time!


Assalammualaikum,
Sun...sun...sun...
Come let us have fun,
Come out down the lanes,
when summers reigns.
In so sweet day,
So that we can play...

Pernah dengar lagu ni??? Alaaaa...kite kekecik dulu pnh bawak lgu nih time masih skolah rendah gik..Tak ingat?? huhu...ni lirik lagu The Sun.

Ok, entry aku bukannya nak citer pasal lagu nih...huhu...saja jer amik mood dengar lagu bebudak ni untuk penulisan aku yang seterusnya. Oh, let’s play!!!

Play??? Play what??

Hik..hik..hik...kejoran apakah tetiba speakinggggez ni?? ngehhh... So that, aku betul-betul nak share sumthing ngn korang. Ari ni kiter main tau. Main ngan bebudak. Hoho...Selalunya, time “Permainan Luar” Teacher with student...aku tak dapat ekot sebab banyak kerja. Tapi, ari ni yippi yippi yaii  sangat sebab dapat pusing satu padang ngn bebudak. Adeh...aku keletihan, tapi, deorang aktif ya amat!. Sampai tergolek-golek di tengah padang. Hoho....tak larat dah. Dulu masa suka exersice, joging2, senam2, memang badan cergas sangat. Skang ni, berat dah naik dari 49kg ke 52kg..Hahahah...lemak oh lemak, sudah naik lemak..Tapi, sonok gak berisi ni dari aku yang dulu kurus kering.haha... Alhamdulillah.
Okeh laaa...aku tak mao cakap manyak...korang tengok arr sendiri kitaorang wat apa pagi ni tadi..

Pi jejalan menuju ke padang bola. Hoho...anak-anak...jalan dalam barisan yer. Kalo keluar barisan kena ngap ngn rimau. Sapa rimau??? Hahahah.... Tahun ni aku dapat gelaran sebagai kak Rimau. Garang sangat. Hahahah... wat ever~~

Peace yar~~ Hahaha... sonoknyerr....sesekali kuar dari kelas bha... Yang asa owsem la sangat, deorang super sporting dalam bab snap picture nih. Malah super over hyper daripada aku bila berposing. Apakah???
Okeh, dah sampai kat padang. Ni kat astaka. Buat senaman ringan dulu untuk panaskan badan. Okeh, jom gelek-gelek...hahaha... Yang dok memerhati bola tu...deorang risau kalau aku ngap bola deorang. Apakah kebebualannya itu pon hendaknya haduiii...
Badan dah kelua peluh?, Meh, kita main..Main lompat katak. Cikgu ngah bagi taklimat sdikit acaner nak jadi katak yang berdisiplin..hahha...oh yeahhhh...

Jom main lompat!
Mari main lompat, bersama kawan..
Lompat ke kiri,
Lompat ke kanan,
Pusingkan badan..
Tepuk di atas,
Tepuk di bawah..
Kecilkan badan.
Lompat tinggi sampai ke awan..

Owsem!
Dah puas lompat...Jom, kita main bola kat padang pulak...hoho....eh, banyak nya bola. Nak sepak bola yang ane satu nih? Hahahha...terpaksa bagi satu sorang bola ni. Kalo tidak, nah...siap! Bergaduh...hahha.. Bebudak nang cenggitu.
Next game...arnab masuk rumah. Heh...kalau dulu dapat masuk dalam gelung rotan, dia akan selamat. Yang dok 2 orang tertunggul dok dalam gelung tu, deorang dah punish.. Hahaha...tak sempat masuk dalam gelung...
Hahahah...yang ni, semuanya nak masuk dalam gelung. Dah tu, suka-suka jer deorang nak lompat. Ala-ala terbang gitu. Memang super sporting la..hahha... seronok tengok telateh bebudak... Nasib student tak banyak, kalau banyak, cnfm xdapat hndle cenggini..
Sehinggakan, aku pun terikut2...hhahahah... Deorang lebih pandai posing daripada aku. Deh...deh...advance sungguh bebudak zaman skang nih..hahahha...
Deorang memang osem giler...Permainan luar hari ini bertukar kepada, outing...hahha... bergambar aje. Lagipun, deorang suka...
Suka amik gbr view pokok blakang tuh...macam klasik giler arr...hahha....
Okeh...Penat???? Jom pulang...Patricia Nawai Dan Arrel Arron Juna...kucing dan anjing. Nak gadih jer keje. Tapi, hari ni, mood deorang baik. Sentiasa bersama setiap masa.Hahahah... rasa dah faham sangat dah fiil mereka ni acaner...ngeh3...




 Okey Itu jeh...hahha...nak tido dah...Ngantuk ya amat. Ta der idea agi dah nak naip ape. O\
Smg terhibur..

Wassalam.






0 ulasan: