RSS

Wednesday 9 December 2015

Teruja Pindah Umah


Bismillahirahmannirahim,
Assalammualaikum..


Just nak update pasal life sendiri ^_^Alhamdulillah, sekarang dah official pindah rumah.
Kerja banyak sangat.Tapi, alhamdulillah...akan dilaksanakan dengan sebaik yang mungkin.
Kerja nak berpunggah dengan barang-barang ini sangat-sangat memenatkan. Dengan abahnya yang demam..satu cabaran dan dugaan juga rasanya.
Kesian abah, sehari selepas pindah rumah hari tu, Hanan yang demam. Nak jaga dua orang insan kesayangan ini dalam satu masa dengan rumah pula macam tongkang pecah memang sungguh mencabar.Tapi, its okay..abah kata,
"Mama wanita tabah.." So, that aku senyum sampai ketelinga. Positive aura daripada kesayangan hamba..
^____^
...Allahu..DIA Yang Maha Pemberi Kudrat pada wanita yang lemah seperti aku.
Slow-slow berkemas..Alhamdulillah. Everythings is gonna be okay..

Dah pindah rumah baru, lebih besar dan lebih selesa rasa semakin teruja. Bonos bagi aku sebab dekat dengan sekolah. Dekat juga dengan rumah orang jaga Hanan. Tapi, abah yang jauh terpaksa turun kerja. Dulu, ambil masa setengah jam. Sekarang, hampir satu jam. Abah kata, tak apa. Dia lelaki. Dia kuat..

Sekarang musim exam. Amendae aku bawak pi exam pun aku tak tau..nak study lansung tak cosentrate. Huhuhu... Last minit jak belajar..Semoga dipermudahkan urusanku..Amin!

Ah!
Bila dah kuat sangat kerja..bukan saja guna tenaga, tapi juga dengan otak..aku jadi letih dan sakit-sakit sendi bila lama sangat dok rehat. Nak kena keja juga baru okey rasanya.

Yang bestnya,
bila jumpa bantal, terus Sadakallahul'azim...zzzzzzz.....

Okeh.
Thats all.
kbai

0 ulasan: